Karin Kleij

Karin Kleij

“Veel ervaring had ik opgedaan in telemarketing richting consumenten. Bij mijn start bij Verkoopbureau Kan (in 2001!) had ik niet kunnen vermoeden dat business-to-business zo interessant zou zijn. Eigenlijk bel je altijd met professionals die een zekere mate van kennis hebben t.a.v. het onderwerp van gesprek.

Een grondige voorbereiding van mijn kant geeft mij een bepaalde “stevigheid” waardoor ik het gemakkelijker vind om te bellen voor mijn opdrachtgevers. Van bluffen houd ik niet; wat ik zeg moet waar zijn. Ik ben niet zo van de “grapjes tussendoor” aan de telefoon. Ik hoor het mijn collega’s weleens van nature doen en soms zou ik daar best tikkie meer van willen hebben. Tegelijkertijd merk ik dat mensen het wel prettig vinden dat ze weten wat ze aan me hebben. Mijn werkwijze is degelijk en ik als ik iets beloof dan doe ik alles wat ik kan om het waar te maken.”

Terug naar onze mensen